Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Μια φιλική συνέντευξη για τις Πανελλήνιες

Οι Πανελλήνιες εξετάσεις είναι για κάθε νέο ένας σημαντικός σταθμός στη ζωή του. Εγώ θέλω να περάσω στη σχολή Δημοσιογραφίας και θα καταβάλλω τη μέγιστη προσπάθεια και μπορεί να μην πέρασα φέτος, όμως τα κατάφερε ένας πολύ καλός μου φίλος και του πήρα μια φιλική συνέντευξη για τις Πανελλήνιες, την οποία μπορείτε να τη διαβάσετε σε αυτή την ανάρτηση.

Αγαπητοί αναγνώστες, είμαι με έναν πολύ καλό φίλο, τον Κωνσταντίνο, ο οποίος έδωσε Πανελλαδικές και πέρασε στο Πανεπιστήμιο Τρίπολης, στη σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και δέχτηκε με χαρά να μου παραχωρήσει τη συνέντευξη που θα διαβάσετε.

Διονύσης (Δ): Κωνσταντίνε, πέρασες στο Πανεπιστήμιο Τρίπολης στη σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Πώς αισθάνεσαι;

Κωνσταντίνος (Κ): Αισθάνομαι καταπληκτικά! Επίσης αισθάνομαι ότι αν δεν ήταν αυτοί που με υποστήριζαν όλη τη σχολική χρονιά, δεν θα τα είχα καταφέρει και για αυτό τους ευχαριστώ πάρα πολύ και τους χρωστάω πάρα πολλά.

Δ: Το γεγονός ότι θα είσαι φοιτητής στην Τρίπολη, δηλαδή εκτός Αθηνών, θεωρείς ότι θα σε δυσκολέψει;

Κ: Μπορεί σε κάποιους τομείς να με δυσκολέψει λίγο, όπως κάθε πρωτοετής φοιτητής βρίσκει κάποιες δυσκολίες όταν ξεκινάει αλλά είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι θα αντεπεξέλθω και όχι μόνο θα αντεπεξέλθω αλλά θα περάσω και ωραία.

Δ: Πώς φαντάζεσαι τη φοιτητική ζωή;

Κ: Κλαμπ όλη μέρα (γέλια). Όχι, πιστεύω ότι θα 'ναι  ωραία. Πιστεύω ότι ανοίγονται νέοι ορίζοντες για 'μένα, για ένα επάγγελμα που αγαπώ πάρα πολύ, το οποίο ήθελα από μικρός να κάνω. Πιστεύω ότι θα είμαι ο άριστος μαθητής, δηλαδή αυτός που θα έχει σε όλα δεκάρια παρόλο που στο σχολείο δεν ήμουν έτσι αλλά όταν αγαπάς κάτι, το κάνεις με πάθος και επειδή το αγαπώ θα προσπαθήσω να πάρω όλα όσα έχει να μου δώσει το Πανεπιστήμιο και να τα εξελίξω.

Δ: Το αποτέλεσμα που πέτυχες στις Πανελλήνιες, θεωρείς ότι είναι ανάλογο της προσπάθειάς σου;

Κ: Πιστεύω ότι είναι αντάξιο και παραπάνω.

Δ: Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σου για τις Πανελλήνιες σκέφτηκες να παρατήσεις την προσπάθεια;

Κ: Αρκετές ήταν οι φορές που είχα σκεφτεί να παρατήσω τις Πανελλήνιες, γιατί ο δρόμος ήταν δύσκολος, κακοτράχαλος αλλά με βοήθησαν πάρα πολύ οι φίλοι μου. Θεωρούσα τότε ότι το να βγω για έναν καφέ έστω για μισή ώρα να πούμε δυο πράγματα, μου έδινε τη δύναμη να προχωρήσω, να διαβάσω και να περάσω.

Δ: Αν δεν περνούσες φέτος, θα ξανάδινες ή θα στρεφόσουν σε άλλες λύσεις;

Κ: Το είχα σκεφτεί αυτό επειδή ήταν πάρα πολύ δύσκολο το να διαβάσω για τις Πανελλήνιες, δε θα μπορούσα να ξαναδώσω, ήθελε πάρα πολύ δύναμη. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που δίνουν για δεύτερη φορά, μπράβο. Τους λέω ένα μεγάλο μπράβο γιατί θέλει κότσια να το κάνεις. Θα στρεφόμουν σε μια άλλη λύση, να πιάσω μια δουλειά και παράλληλα να με βοηθήσουν οι γονείς μου και να πάω σε μια ιδιωτική σχολή για το αντικείμενο φυσικά της πληροφορικής.

Δ: Ποια είναι η γνώμη σου για τις φοιτητικές εκλογές; Πρέπει να υφίσταται η πολιτική στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση;

Κ: Είμαι κάθετα αρνητικός με κάθε ανάμιξη των πολιτικών μέσα στα φοιτητικά ιδρύματα και στα σχολικά ενίοτε, αφού υπάρχουνε, το ζούμε, είναι ανάμεσά μας... αλλά υπάρχουνε. Ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει ένα κόμμα όποιο και να είναι αυτό. Δεν μπορώ να πιστέψω όμως ότι Εκπαίδευση και πολιτική μπορούν να είναι μαζί.

Δ: Οι Πανελλαδικές θεωρείς ότι πρέπει να καταργηθούν και να υπάρξει νέο σύστημα εισαγωγής;

Κ: Εννοείται ότι τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες, περνάνε πάρα πολύ δύσκολα έχοντας να αποστηθίσουν όλα αυτά αλλά πιστεύω ότι οι Πανελλήνιες είναι ένα δίκαιο μέσο για να μπει κάποιος στο Πανεπιστήμιο. Μπορεί να είναι δύσκολο αλλά πιστεύω ότι είναι από τα πιο δίκαια συστήματα για την εισαγωγή κάποιου στην Τριτοβάθμια. Δεν πιστεύω ότι με το να καταργήσουμε τις Πανελλήνιες θα κάναμε κάτι σωστό.

Δ: Τι όνειρα έχεις για το μέλλον; Ποιο είναι το πλάνο σου μετά το πέρας των σπουδών σου στο Πανεπιστήμιο;

Κ: Το όνειρό μου είναι φυσικά να ασκήσω το επάγγελμα της πληροφορικής. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πλάνο. Θα το δημιουργήσω προχωρώντας τις σπουδές μου.

Δ: Όταν βγεις στην αγορά εργασίας,  θα προσπαθήσεις να βρεις δουλειά στην Ελλάδα ή θα φύγεις απευθείας για εξωτερικό;

Κ: Αυτό που κάνω το κάνω επειδή το αγαπάω. Φυσικά θα δώσω ευκαιρία στην πατρίδα μου. Ποιος θέλει άλλωστε να φύγει από τη χώρα του και να ξενιτευτεί για να βρει δουλειά; Και φυσικά τα πρώτα χρόνια που ακόμα δε θα έχω οικογένεια ή έτσι πιστεύω, θα είμαι πιο ελαστικός με τις επιλογές μου. Όταν αποκτήσω οικογένεια, θα κάνω τα πάντα για να ζήσουν όπως τους αξίζει.

Δ: Τελευταία ερώτηση, πιστεύεις ότι έρχονται καλύτερες μέρες για την Ελλάδα;

Κ: Ο κόσμος πιστεύω ότι πρέπει να φέρει τις καλύτερες μέρες. Οι καλύτερες μέρες δεν έρχονται μόνες τους. Με το να κάνουμε την κάθε μέρα μας ξεχωριστή, πιστεύω ότι μπορούμε να φτιάξουμε ένα καλύτερο αύριο. Ο λαός μόνος του πρέπει να φέρει την αυγή για τη χώρα του. Το πιστεύω γιατί οι Έλληνες έχουν ένα στοιχείο που τους ξεχωρίζει και αυτό είναι η ομαδική τους προσπάθεια. Αν προσπαθήσουμε όλοι μαζί, δε θα βλέπουμε τόσους ανέργους όσους βλέπουμε σήμερα, δε θα βλέπουμε τόσους άστεγους όσους βλέπουμε σήμερα. Υπάρχουν περιθώρια για ανάπτυξη.

2 σχόλια:

  1. Σε Ευχαριστω πολυ Διονυση για την υπέροχη συνέντευξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Χαίρομαι που μου έκανες την τιμή. Να ξέρεις ότι αυτή την υπέροχη ανάρτηση, δεν την έγραψα εγώ αλλά εσύ με τις απαντήσεις σου.

      Διαγραφή